Stiltje

Det blir helt enkelt inte av....

Kategori: Personligt

Hur många gånger har jag inte tänkt att nu måste jag blogga men det blir helt enkelt inte av. Sen jag började jobba har jag inte haft motivationen att sätta mig ner framför datorn och vara kreativ på min fritid. Detta då jag i nuläget spenderar 8h om dagen med att sitta framför en dator och vara kreativ. Jag älskar iaf mitt jobb, jag har nu blivit fastanställd vilket känns jättebra då Handelsakademin är som gjort för mig. 

Annars så har det hänt lite andra kul saker. Min älskade syster har gift sig med Pär och det var ett fantastiskt bröllop. Jag var träna och grät floder under cermonin då jag var så rörd. Innan bröllopet var det såklart möhippa vilket var riktigt kul. Jag ser fram emot och gifta mig nu!

Lolo har varit här och hälsat på och varje gång hon är här så inser jag hur mycket jag saknar henne. Skulle gärna flytta till skåne för att vara närmre henne och min familj men av någon anledning verkar ödet vilja att jag ska stanna i Göteborg. Skumt....

Jag och Petter har varit på en mysweekend i Stockholm för att fira hans födelsedag, min födelsedag, min lägenhetsförsäljning och mitt jobb. Vi var på musikal, shoppade, gick på skansen och hade fantastiskt mysigt! Idag ska vi försöka boka resa till New York i vår, sen finns där vissa planer på en resa runt lite i Brasilien nästa vinter, men detta är inte spikat än. Denna julen kommer spenderas i Kiruna med ishotell, skidor, renkött hemma hos Petters mamma Lena.

Lägenheten är nu såld och slutpriset blev mer än jag hade hoppats på!! På kontot finns pengarna och visst kliar det i fingrarna på mig att ta dom och resa resa resa! Men nu blir det istället att fokusera på ett stabilt liv som passar en 27-åring med jobb, boende och resor på semestern.

Annars har det inte hänt så överdrivet mycket här uppe i Götet.Vi har varit på dop, parmiddag, konferens och lite annat smått och gott. Idag ska vi till saluhallen och köpa hästfilé till kvällen trerätters då vi hört att det är ännu godare och billigare än oxfilé. Iövrigt så har jag äntligen börjat träna igen! Det blev Body Combat tidigare i veckan vilket är ett pass jag älskar! Dock så var det inte samma Anna jag såg i speglen som jag såg förr i tiden när jag tränade Combat. Godiset och all god mat har satt sina spår och jag är nu tillbaka där jag en gång började....fan! På tisdag ska jag på hälsokontroll med mätning av kroppsfett, konditionstest och annat läskigt, så då får jag svart på vitt hur illa det faktiskt blivit. Hoppas jag snart hittar något som funkar för mig för jag är så trött på jojjobantandet!

Vi får se hur det blir med bloggandet framöver. Jag kommer inte lägga ner bloggen men som läget känns nu så har jag inte riktigt motivationen att skriva kontenuerligt. Ni får hålla utkik helt enkelt och om ni vill ha en påminnelse om när jag skrivit något nytt så kan ni bara skicka ett meddelande eller skriva ett inlägg så hojtar jag till.

Lots of love and take care!  
Kommentera inlägget här: